Meest gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd varieert afhankelijk van de locatie, maar over het algemeen wordt je bestelling binnen 2-5 werkdagen geleverd. Voor meer informatie kun je onze verzendinformatie raadplegen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze meestal wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via onze klantenservice. info@maranos.nl.

Bieden jullie gratis verzending aan?

Ja, wij bieden gratis verzending aan voor bestellingen boven de €100. Dat is ook gelijk het minimale bestelbedrag.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Je kunt je product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het product ongebruikt en in de originele verpakking zit. Raadpleeg onze retourpagina voor meer details.

Zijn de tassen, brillen,accesoires en horloges 100% authentiek?

De producten die wij verkopen zijn 100% authentiek en worden geleverd met originele labels. We betrekken onze voorraad van de merken, licentiehouders of officiële distributeurs en verifiëren persoonlijk de authenticiteit van elk product dat in onze catalogus staat.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard), PayPal, en AfterPay.

Hoe kan ik mijn producten ruilen?

Een product ruilen valt onder ons retourbeleid. Je kunt je product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het product ongebruikt en in de originele verpakking zit. Uiteraard kan je nadien een nieuwe bestelling plaatsen. Raadpleeg onze retourpagina voor meer details

Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Als je bestelling beschadigd aankomt, neem dan binnen 48 uur contact met ons op. We zullen je helpen met het retourproces en zorgen voor een vervangend product of terugbetaling.

Bieden jullie cadeaubonnen aan?

Ja, we bieden cadeaubonnen aan in verschillende bedragen. Je kunt deze kopen via onze webshop en de ontvanger kan deze inwisselen voor producten naar keuze.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen. Je kunt de status van je bestelling volgen via de website van de koeriersdienst.

Wat moet ik doen als mijn product niet past of niet is zoals verwacht?

Als je een product ontvangt die niet past of niet voldoet aan je verwachtingen, kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het product ongebruikt en in de originele verpakking zit. Uiteraard kan je nadien een nieuwe bestelling plaatsen. Raadpleeg onze retourpagina voor meer details

Hebben jullie een fysieke winkel?

Momenteel verkopen wij alleen online, maar je kunt al onze producten op onze website bekijken en bestellen. We bieden wel een uitstekende klantenservice en snelle levering!

Kan ik een product in de winkel ophalen?

We bieden momenteel geen afhaalservice aan, maar we zorgen ervoor dat je bestelling snel bij je thuis wordt bezorgd via onze betrouwbare verzendpartners.

Zijn er kortingen of aanbiedingen beschikbaar?

Ja, wij bieden regelmatig kortingen en speciale aanbiedingen aan! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief of volg ons op sociale media om op de hoogte te blijven van de laatste deals en acties.

Wat is de garantie op de producten die ik bij jullie koop?

Wij hanteren de wettelijke garantie op al onze producten. Dit betekent dat je recht hebt op een deugdelijk product dat voldoet aan de verwachtingen die je ervan mag hebben. Als er binnen de wettelijke garantietermijn een defect is dat niet door jou is veroorzaakt, neem dan contact met ons op voor een oplossing. Raadpleeg ons garantiebeleid voor meer details

Niet gevonden wat je zocht? Wij zijn er om jouw te helpen!